СТО У КИЄВІ

Що цінується найбільше в роботі техстанції? Якісні запчастини, досвідчений підхід до вирішення проблеми та гарантія. Але є ще кілька нюансів, які дозволять вибрати гарну СТО поруч.

Варіанти пошуку

СТО_Київ_блог

Обирати техсервіс методом спроб і помилок – справа дуже довго та затратна. Можна спробувати одну із пропозицій на сайті carta.ua, вказавши потрібну послугу. Але хто буде впевнений у тому, що рейтингові показники співпадуть з власними уподобаннями?

Якщо використати Гугл-пошук, то і тут не все так просто. Ті, чий сео-оптимізатор краще володіє навичками у просуванні сайтів, виявляться на перших сторінках рейтингу, зробленого роботом. А чи будуть послуги найсправді високої якості?

Можна довіритися думці знайомого, колеги, родича. Проте всі ми – різні та кожен цінує те, що здається йому найголовнішим: доброзичливого адміністратора, вільне місце у графіку ремонтів, глибоку діагностику, швидке вирішення проблем, тощо. Отже, і тут неможливо 100-відсотково обрати найкраще СТО. Тому беріть справу у свої руки та починайте дослідження.

На що звертаємо увагу

1. Телефонний контакт зі співробітниками

• Передзвоніть в компанію, щоб дізнатися, як відбувається розмова з потенційними клієнтами, чи є вільні місця для запису в найближчі дні (якщо вам самому пропонують обрати зручний час і день для приїзду, це означає, що СТО не користується популярністю).

• Зверніть увагу, як відбувається телефонна розмова: вам відразу пропонують записатися на огляд авто або починають випитувати «симптоми». Перший варіант свідчить про правильне спілкування і намір швидше записати клієнта до потрібного майстра.

• Вартість послуг. Досить низькі ціни можливі у двох варіантах: при малому завантаженні СТО Київ або в разі, коли компанія відкрилася недавно і не здатна конкурувати з більш досвідченими техстанціями.

Уникайте майстерень, які спокушають низькими цінами: це може зобразитися на якості робіт. Якщо десь пропонують майстрів на всі руки, відразу відмовтеся від такої допомоги.

2. Відвідайте автомайстерню і загляньте в оглядове вікно

• Переконайтеся, чи достатня кількість обладнання і вільного місця в майстерні.

• Подивіться, чи є там вільні співробітники, яким нічим зайнятися. Відмітьте, в якому стані знаходиться інструмент, наявність діагностичного і робочого обладнання у вигляді стендів.

3. Уточніть, чи має СТО свій склад запчастин. Це важливо, коли немає додаткового часу на закупівлю і доставку деталей.

4. Пошукайте відгуки про обрану СТО з автосервісу. Якщо вони тільки позитивні, то можуть бути несправжніми. Люди не завжди відгукнуться, якщо зроблено все добре, а коли хоч якась дрібниця не влаштує, обов’язково про це повідомлять. Буває, що розмова з майстром не сподобалася або ще якийсь невеликий аспект викликав негатив. При цьому значне число поганих відгуків відлякує, змушуючи вірити написаному.

На гарній техстанції в листуванні відповідальна особа намагається з’ясувати причину невдоволення клієнта, вибачитися, якщо вина була з боку СТО, і запропонувати альтернативний варіант вирішення або бонус від компанії.

Автосервіс повинен мати зворотній зв’язок з відвідувачами. Це дозволяє поліпшити чинний сервіс, виправивши помилки, виявити поточні бажання клієнтів та їхні очікування щодо наступного приїзду до СТО. Ми завжди відкриті до критики та корисних пропозицій.

Добра репутація це роки роботи та тисячі клієнтів

Щоб СТО (автосервіс) цінували, необхідно дотримуватися взятих на себе зобов’язань.

– Міняти тільки деталі, які реально потребують оновлення. Коли припускається зробити вибір стосовно ремонту чи монтажу нових запчастин, завжди надаємо клієнту це право.

– Оцінювати фактичний стан автомобіля, навіть якщо власник авто наполягає на заміні якоїсь маленької деталі. Приховування проблеми здатне привести до великої технічної неприємності. Наша справа поставити зацікавлену особу до відома і запропонувати одночасно усунути всі виявлені проблеми.

– Ціновий фактор іноді ставиться в пріоритет. Бажаючим встановлювати у власне авто тільки оригінальні деталі ми запропонуємо цей варіант. Тим, хто хотів би заощадити, порекомендуємо запчастини не від прямого виробника, а такі, які вийдуть дешевше і теж підійдуть до транспортного засобу.

– Підсумки щодо проведеного обслуговування. Водій повинен бути впевнений, що він не дарма заплатив гроші за послугу. Ми формуємо 2 типи гарантій: на замінені деталі та на виконану роботу. І вони існують не лише на папері, але й насправді, бо працівники впевнені, що попрацювали, як треба.

– Бонусні пропозиції. Хочемо радувати тих, хто довірив нам свій автомобіль для ремонту. Маркетингова політика враховує проведення акцій і надання подарунків.

Звертайтеся на будь-яке СТО «Масленка» в Оболонському, Подільському та Дарницькому районі Києва!