Заміна оливи в диференціалах

Диференціал є редуктором машини, передає крутний момент від коробки передач до елементів, які відповідають за переміщення автомобіля. Окремий шестерний механізм трансформує потужність, направляючи її на колеса, за рахунок чого вони здатні обертатися з неоднаковими кутовими швидкостями при поворотному маневрі.

Масло, що заливається в редуктор, необхідно для змазування підшипників, зубів шестерень. Воно зменшує швидкість їх стирання, продовжуючи термін експлуатації, перешкоджає появі окислення поверхонь і приймає на себе надлишок теплової енергії від нагріваються деталей.

При роботі металеві поверхні торкаються один одного, утворюючи продукти зносу. Відходи змішуються з трансмісійної мастилом, нівелюють позитивну дію введених до складу антифрикційних присадок. Масло збільшує вихідну густоту і вже не може повноцінно справлятися з покладеними функціями. Це призводить до швидкого стирання важливих елементів диференціала.

Для чого і коли потрібна заміна масла

Диференціал зазнає значних впливів при їзді на будь-якій швидкості. Особливо сильними виходять навантаження при поганому стані дорожнього полотна. Коли трансмісійний змазує продукт захисної дії втрачає свої властивості, редуктор через короткий час вимагає заміни.

Вливати нове масло слід після 50 000 км пробігу (значення інтервалу усереднене, орієнтуватися потрібно на інструкцію до експлуатації транспортного засобу). Ще одним фактором є період в 2 роки.

Регулярна експлуатація машини з навантаженим причепом вимагає заміни масла раз в рік. Це зручно робити при сезонної підготовки автомобіля, одночасно з диференціалом виконуючи заміну трансмісійного продукту в механічній коробці передач.

Коли масло міняють раніше зазначеного терміну

  1. У придбаної з автосалону машині, через пару кілометрів їзди. У перший час механізми здійснюють притирання, в результаті чого металевого пилу, що потрапляє в мастило, утворюється більше.

  2. У транспортному засобі, купленому в стані б / у (автомобіль з пробігом). Це робиться з метою безпеки, так як водії зазвичай не змінюють витратні рідини і мастильні матеріали перед продажем свого «залізного коня».

  3. При появі води в складі, що негативно впливає на мастильні властивості.

  4. При зменшенні рівня мастила внаслідок її витікання.

  5. Якщо відпрацьоване масло в редукторі негативно діє на антифрикційні присадки.

Чи можна міняти масло самому

Рекомендуємо робити це тільки в тому випадку, якщо ви за родом діяльності працюєте з автомобільними рідинами. Процес заміни трансмісійного масла в диференціалі передбачає видалення старого складу, очищення системи методом промивання, додавання свіжого продукту.

Чи відомо вам, як виконати чистку сапуна? Чи вмієте якісно виконати промивку, щоб не допустити наявності залишків відпрацьованого продукту, здатного вивести диференціал з ладу? Чи знаєте ви, що в повнопривідних машинах в картер заднього моста потрібно 1,3 л олії, а для змащення переднього моста – 1,1 л, а недолив і перелив в обох випадків небажані?

Фахівці СТО «Масленка» кваліфіковано і в повному обсязі виконають необхідні операції по заміні масла і промиванні внутрішніх відсіків. Використовуємо імпортну продукцію класу GL-4 (5), встановлюємо вигідні для клієнтів ціни на послугу, діагностуємо і гарантуємо правильну роботу системи диференціала.

Рекомендовано робити разом з цією послугою:
*діагностика ходової частини автомобіля.