Розвал сходження

Передня вісь легкові автомобілі 600 грн
Передня та задня вісь легкові автомобілі 600 грн
Джип передня вісь 800 грн
Кросовери 800 грн
Джипи з пневмо 1000 грн
Діагностика 250 грн
Розробка одного елемента 150 грн

Рекомендовано робити разом з цією послугою:
діагностика ходової, ремонт ходової.

Чи траплялося вам керувати автомобілем, який періодично тягне в бік? Або кермо трохи повернутий убік, в той час як ви їдете абсолютно прямо? Це перші сигнали того, що розвал сходження не відрегульовані. Потрапивши в особливо глибоку яму, є ймовірність порушити кути установки коліс, що і викликає перераховані вище проблеми. Ще одним сигналом про неполадку є нерівномірний знос шин. У будь-якому з цих випадків необхідно звернутися в автосервіс «Масленка», де вам допоможуть налаштувати розвал сходження.

Розвал-сходження – що це?

Стенд 3D розвал сходження

Стенд 3D розвал сходження

Розвал сходження або схід розвал – це назва принципу установки положення коліс на авто. Дану позицію визначають кути, які займають колеса. Кут установки коліс впливає на маневровість, стійкість машини, а також зчеплення шин з дорогою. Регулювання розвалу сходження – це процес виставлення точних і правильних, що підходять під конкретне авто, кутів коліс за допомогою спеціального обладнання.

Процес регулювання розвал сходження

У процесі регулювання враховуються три показники:

Розвал – кут положення шини при зіткненні з дорогою. Даний параметр покликаний забезпечувати максимальне зчеплення шин з дорогою, а також покращувати стійкість та маневровість автомобіля;
Сходження – кут між вектором руху авто і напрямком колеса. Даний параметр впливає на швидкість та ступінь зносу покришок;
Кастор – кут прямого поздовжнього нахилу шини. Даний параметр дає можливість керма повертатися в центральну вихідну позицію, а також відповідає за стійкість автомобіля.

розвал

Для точного регулювання розвал-сходження необхідний 3d стенд. Раніше використовувалися лазерні стенди, які мали високу похибкою одержуваних показників. Зараз використовуються стенди, оснащені комп’ютером, які автоматично здійснюють всі необхідні розрахунки з мінімальними показниками похибки.

Використання сучасного 3D стенду для регулювання розвал сходження

В СТО Масленка використовується інноваційне обладнання – 3D стенд для регулювання і налагодження розвал-сходження. Такий стенд дозволяє майстру швидко і точно робити підрахунки. Замість громіздких неточних датчиків, на колеса такого стенду встановлено спеціальні оптичні мішені, які за допомогою відеокамер вираховують кут положення встановлених коліс.

Весь процес проведення розрахунків займає не більше 10 хвилин, в той час як застарілого обладнання було потрібно близько 30 хвилин, щоб зробити ті ж підрахунки. Досвідчені майстри за допомогою сучасного обладнання здійснюють максимально точне регулювання розвал сходження в максимально короткі терміни.

Коли потрібно регулювання розвал сходження?

Звертатися до майстра за регулюванням розвалу сходження необхідно в таких випадках:

  • під час сезонної заміни покришок автомобіля;
  • коли власником авто помічено посилене або нерівномірне зношування шин;
  • після проведення ремонту рульового управління або ж ходової частини;
  • кожні 20 тис. км пробігу (також рекомендуємо одночасно провести діагностику ходової частини);
  • після пошкодження шини або диска при попаданні автомобіля в яму або ДТП;
  • коли автомобіль починає брати в сторону або їхати в повному обсязі стійко.

Також необхідно проводити цю процедуру після ремонту деяких елементів ходової частини.

Після яких ремонтних робіт необхідно робити схід розвал:

Заміна кульових опор. Колеса автомобіля і їх положення тісно пов’язані з кульовими опорами, тому якщо вони були замінені, необхідно заново налаштувати кути розвал сходження. Причина цього в тому, що колишні кути виставляються з урахуванням люфту в старих кульових опорах, з установкою новий люфт зникає і, відповідно, виставлений кут перестає бути актуальним.
Заміна рульових наконечників. Сам процес налаштування положення коліс виконується впливом саме на кермові наконечники. Тому при їх заміні провести процедуру регулювання доведеться заново.
Заміна шарнір рівних кутових швидкостей. Заміна цієї деталі ніяк не позначається на становищі коліс, але процедура зняття запчастини зачіпає кріплення інших елементів підвіски. Отже, при установці нового шарніра швидше за все будуть збиті колишні налаштування.

Чому треба робити схід розвал в СТО Масленка

Калібрування 3D верстата

Калібрування 3D верстата

  • Механіки мають достатньо досвіду, щоб розуміти технічні особливості регулювання розвалу в різних системах підвіски. Послуга при уявній простоті насправді такою не є.
  • Найважливішим фактором правильної роботи стенду є щорічне проходження регламентного калібрування за допомогою спеціальної процедури. В Україні всього одна спеціальна рама, що дозволяє калібрувати 3D верстати.
  • Використання такого обладнання гарантують нашим клієнтам відмінний результат після регулювання кутів.

Наслідки порушеного розвалу сходження

Неправильний кут установки коліс навіть в межах допустимих значень швидко призводить до негативних наслідків:

  • Швидше зношується протектор гуми. При значному збільшенні кута сходження покришка легкового автомобіля може стати непридатним для використання за 3-4 тисячі кілометрів. На настройку розвал-сходження київські ціни значно нижче вартості нової гуми;
  • Швидше зношуються ще й сальники, вкладиші та пальці рульових тяг;
  • Водій, що керує таким автомобілем, швидше втомлюється в дорозі через необхідність постійно вирівнювати траєкторію руху;
  • При критичному порушенні налаштувань розвал сходження автомобіль стає схильним до заметів та змінює напрямок руху під час зупинки. Все це призводить не тільки до додаткових витрат на елементи підвіски та гуму, але і до створення аварійних ситуацій.

В автосервісі «Масленка» вам допоможуть відрегулювати розвал сходження в Києві за найвигіднішою ціною в столиці. Ви можете переконатися в цьому самі, звернувшись за діагностикою до наших досвідченим майстрам. СТО Масленка – це найкраще місце для тих, хто піклується про свій автомобіль і гаманці.