Заміна зчеплення в Києві

замена сцепления укр

Зчепленням називають ланку, що є проміжною між ДВС і КПП. Зчеплення забезпечує передачу і переривання силового потоку між коробкою передач і двигуном. Зчеплення складається з декількох елементів:

  • диска зчеплення;
  • кошика зчеплення;
  • маховика;
  • вичавного підшипника;
  • системи управління зчепленням.

Кожна з деталей вузла зчеплення схильна до зношування, тому періодично їм потрібна заміна. Здійснити заміну зчеплення і його основних елементів вам допоможуть фахівці автосервісу «Масленка» – тут вас чекають розумні ціни, якісні послуги та висококласний сервіс.

Коли необхідний ремонт або заміна зчеплення?

Дуже добре, коли уважні водії вчасно помічають симптоми того, що зчеплення вийшло з ладу. В такому випадку залишається просто доїхати до автосервісу. При цьому фахівці рекомендують їхати на невеликій швидкості, акуратно перемикати передачі та сильно не газувати.

Серед основних ознак несправності зчеплення можна виділити:

  • Не повне включення зчеплення і збільшення ходу педалі;
  • Зменшення ходу педалі, яке супроводжується буксуванням і неповним включенням зчеплення;
  • При взаємодії з педаллю зчеплення з’являється нехарактерний шум;
  • При спробі плавно рушити з’являються удари та ривки в трансмісії;
  • Педаль зчеплення при відпуску западає і не повертається у вихідну позицію;
  • Чути неприємний запах, який супроводжує підгорілі фрикційні прокладки;
  • У гідроприводі зчеплення спостерігається витік рідини;
  • Авто не може їхати під ухил або гірку, хоча раніше без праці справлявся з подібним завданням.

Що необхідно вашому зчепленню – заміна або ремонт?

Кожен елемент зчеплення схильний до механічного впливу, внаслідок чого і зношується. Для того щоб дати точну оцінку стану зчеплення і його окремих деталей знадобитися повне розбирання, яка включає слив масла з КПП і її подальший демонтаж (також в окремих випадках може знадобитися з’їм передньої підвіски та підрамника). Ремкомплект, необхідний для заміни зчеплення, диск сцепления укрвключає такі елементи як диск, кошик і вижимний підшипник. Маховик зчеплення де не виявленні будь-яких відхилень і пошкоджень можна не міняти – йому необхідна зміна при кожній другій заміні всього зчеплення.

Нерідко зламання можуть зачіпати привід. Це супроводжується повною зупинкою авто і в автосервіс його можна доставити тільки за допомогою буксира. Ремонт системи управління зчепленням здійснюється набагато швидше і простіше повної заміни всього вузла. При цьому можна навіть не знімати коробку перемикання передач. Механічний привід схильний до ламань у зв’язку з обривом троса, а гідравлічний привід – при пошкодженні шланга і циліндрів.

В автосервісі «Масленка» фахівці допоможуть вам встановити причину виходу з ладу системи зчеплення, а також визначать, чи необхідна повна заміна всього вузла або ж можна буде обійтися регулюванням і ремонтом окремих елементів. Наші майстри відзначають, що з позиції довговічності та вигоди для власника авто краще буде повністю замінити вузол зчеплення.

Комплексне обслуговування вузла зчеплення буде складатися з наступних етапів:

  • двигун фіксується за допомогою лебідки;
  • демонтуються приводні колодки та датчики на коробці перемикання передач;
  • зливається масло з коробки перемикання передач;
  • розмикаються з’єднання ходової частини;
  • демонтуються колеса разом з супортами та гальмівними дисками;
  • витягуються піввісь ШРУСа;
  • демонтується коробка перемикання передач.

Майстри на СТО «Масленка» здатні швидко і якісно впоратися цим непростим завданням, а також готові надати гарантію кожного клієнта на всі надані послуги.

Рекомендовано робити разом з цією послугою:
діагностика ходової частини авто.