Заміна амортизаторів в Києві

Амортизатор один з важливих елементів підвіски транспортного засобу, який гасить коливання пружини авто при наїзді на нерівності дорожнього покриття (купини або ями). Завдяки амортизатору машина може зберігати стійкість при поворотах і не розгойдуватися з боку в бік під час різких маневрів. У кожної марки та моделі автомобілів ресурс амортизаторів відрізняється – приблизно він становить 45-50 тис. Км пробігу. Однак нерідко амортизатор може вийти з ладу набагато раніше – в такому випадку буде потрібно заміна.

Найчастіше тривалий термін служби амортизатора, прописаний в технічній документації автомобіля, вводить в оману водіїв і вони не звертають на нього уваги до того, як з’являються вже помітні несправності. При правильній і дбайливої ​​експлуатації амортизатор буде виходити з ладу поступово. Дуже складно виявити те, що амортизатор потребує заміни, оскiльки навіть несправному вигляді він продовжує працювати. Однак при цьому спостерігається погіршення пружності, амортизатор стає м’якше.

Визначити, чи необхідна вашому автомобілю заміна амортизатора зможуть тільки професійні майстри. Перевірити свій амортизатор ви зможете в автосервісі «Масленка» в Києві. Сучасне високотехнологічне обладнання та досвідчені майстри з високим рівнем кваліфікації допоможуть точно виявитися проблему в роботі амортизаторів та провести якісний оперативний ремонт.

amortizator

Коли необхідна заміна амортизатора?

Виявити несправність амортизаторів вам допоможуть наступні ознаки:

  • Під час їзди чутися нехарактерні скрипи, стуки;
  • Відчувається посилене розгойдування кузова;
  • Під час розгону спостерігається просідання задньої частини автомобільного кузова, а при гальмуванні – передній;
  • Збільшується дистанція гальмування, з’являються замети;
  • Якість зчеплення коліс з дорогою помітно погіршується;
  • Шини на колесах зношуються нерівномірно або занадто швидко;
  • Збільшується число пробоїв підвіски.

У чому різниця заміна задніх і передніх амортизаторів?

Найчастіше швидше виходять з ладу і зношуються саме передні амортизатори. Передня частина транспортного засобу має додатковим навантаженням через розміщення тут силового агрегату і саме тому передні амортизатори схильні до більш швидкого зносу. Загалом, заміна і передніх і задніх амортизаторів обумовлена ​​трьома фактами:

  • відповідністю маси транспортного засобу та експлуатованого пристрою;
  • якість самої деталі;
  • стиль водіння власника авто (так водії, які люблять поганяти на великих швидкостях звертаються в автосервіс в рази частіше, ніж ті, хто дотримується спокійного стилю водіння).

При переході на передній привід різниця конструкції задніх і передніх амортизаторів пропала. Однак все ж залишилися деякі специфічні особливості, які стосуються загальних параметрів деталей, видів їх кріплення і робочих параметрів. Також варто відзначити, що заміна амортизаторів здійснюється комплексно – це значить, що при зносі передніх амортизаторів вам буде потрібно також змінити задні та навпаки.

Етапи зміни передніх амортизаторів

  • Колесо, що потребує ремонту, вивішується, і під нього встановлюються опори;
  • Демонтаж стійок амортизаторів і рульового наконечника;
  • Від гальмівної системи від’єднується шланг і верхня подушка амортизатора;
  • Стягування пружини стійки до стану, поки та зможе вільно вийти з опорної чаші;
  • Демонтаж гайки (центральної), пильовика, стійки та відбійника амортизатора;
  • Діагностика стійки для виявлення необхідності в ремонті або заміні.

Етапи зміни задніх амортизаторів

  • Демонтаж амортизатора шляхом відкручування кріплення, що з’єднує амортизатор з мостом і гайки кріплення амортизатора до автомобільного кузова;
  • Установка нового амортизатора з наступним регулюванням і настроюванням його по висоті.

Рекомендовано робити разом із заміною амортизаторів:
* діагностика ходової частини автомобіля, розвал-сходження.