Послуги СТО для Skoda

Skoda офіційно входить до складу Volkswagen Group, проте розвивається у власному напрямку, конкуруючи з німцями ціною і якістю. Звернувши увагу на свого «старшого брата», чеська автокомпанія вирішила розширити асортимент власної лінійки, адже самі чехи поважають вітчизняну марку та обирають в 90% виключно її.

Новинки останніх років і радісні очікування

Чеський виробник вирішив «розгорнути крила» і планує у 2020 році досягнути 2-мільйонного рівня продаж. Для цієї мети введені деякі перетворення і розроблені нові моделі «залізних коней».

Rapid в форматі хетчбек змінить назву на Scala. Мотор стане менш потужним і більш зручним у витраті палива. У Fabia теж планується зниження характеристик двигуна з 1,2 л на аналог з одним циліндром. А далі … Втім, чого квапити події, розповімо про все послідовно.

1. Skoda Fabia Combi Scoutline. Машині додали виразних сріблясто-чорних відтінків, диски замінили на 16-ти- та 17-тидюймові.

2. Skoda Octavia G-Tec. Прибрали 1,5-літровий двигун, на його місце поставили мотор, який використовує природний газ. Даєш збереження екології! Але якщо ви потрапили на заправку, де газ відсутній, то зможете влити в бак бензин.

3. Skoda Kodiaq RS. Що скажете про бітурбований двигун від VW Tiguan? 239 конячок дадуть форму будь-якому авто на дорозі. Спортивні сидіння і кермо, великі диски та Dynamic Sound Boost не тільки перетворили авто в подобу кросовера, але і додали характерний звук при швидкій їзді.

4. Skoda Karoq Sportline. Зовні машина залишилася колишньою, але 2-літровий мотор, спортивні сидіння, кермо з додатковими опціями і цифрова панель приладів добавлять приємного позитиву.

5. Skoda Karoq Scout. Повний привід покращує рух в складних рельєфних умовах. Посилений захист низу авто не викличе розчарувань після пробіжки по бездоріжжю. Піднято протитуманки, додано естетики у вигляді хромових вставок і пластикових накладок. Новинки під капотом: встановили мотор на бензинове паливо або парочку дизелів. Для МКПП пропонується 6-тиступенева механіка чи 7-миступенева DSG.

6. Skoda Scala. Rapid протримався у своїй марці 7 років, тепер на його основі підготували наступника: на півметра ширше і довше, з малим обвісом в передній частині авто, новою інтер’єрною начинкою, електронною панеллю з великим дисплеєм.

7. Skoda Superb Facelift. Супер Б теж може постаріти, а поки цього не сталося, зроблені перетворення. Передок збільшили по ширині, «вкравши» ідею з Vision, додали фальш решітку. Варто очікувати появи гібридного приводу з турбованим двигуном в 154 конячки, який буде функціонувати в комплексі з електродвигуном.

8. Позашляховик «Шкода». У ньому використано технології VW T-Cross. Авто не має повного приводу.

9. Skoda e-Citigo.Малюкові електрокару пророкують велике майбутнє. Інноваційні батареї дозволять здійснити пробіг у 270 км. Цілком можливо, що любителі невеликих подорожей вишикуються в чергу на покупку цього авто. Однак Skoda поки не націлюється на масову реалізацію, а намагається перевірити машину на дорогах, щоб при необхідності додати ще корисних фішок.

10.  Skoda Octavia IV. Тут виявиться чимало електронних гаджетів: управління голосом, 3 версії телеекранів, фари світлодіодного типу з адаптацією і багато поки що прихованих новинок.

11.  Skoda Karoq RS.  Мотор на 33 к.с., збільшений крутний момент, спортивна м’яка начинка в салоні, динамічний екстер’єр – ось що чекає шанувальників Karoq.

12. Skoda E-Coupe. Машина заднє привідного типу, що їде внаслідок зарядженої батареї. Плавні лінії, «примружені» вогні фар, аеродинамічна конфігурація – так і кортить проїхатися з декілька км. Але ж – чекатимемо виходу машини у світ.

13.  Skoda E-SUV. Гордість компанії, яку планують випустити через 2 роки. Півтисячі кілометрів на одній зарядці, ніяких бензинових двигунів чисто екологічна модель. Якою вона вийде? Побачимо трохи пізніше.

СТО Skoda в Києві – гарантія ремонту та техобслуговування
Компанія «Масленка» пропонує технічні та ремонтні роботи для всіх варіантів автомобілів «Шкода». Три СТО допоможуть вам прибути на зручну точку обслуговування, щоб отримати необхідну допомогу. Наші сервісні центри розташовані на Оболоні, Подолі, Позняках (для гостей міста повідомляємо, що це правий і лівий береги Дніпра).

Що ми вміємо

Працюємо 7 днів на тиждень, адже неприємність з авто може статися і вдень, і вночі. А чекати будніх днів і відпрошуватися з роботи навряд чи схочеться.

1. Відсутність контрафакту

Ми не встановлюємо «ліві» деталі, бо даємо гарантію на ремонт. Сертифікована продукція від виробників має збільшений термін дії.

2. Ціновий фактор

Коли машина стає не тільки другом, а й партнером в щоденних справах, на її ремонті не економлять. Намагаємося полегшити фінансове навантаження, пропонуючи гарне співвідношення ціни, якості та терміну виконання робіт. В нас одні з кращих умов обслуговування на СТО в Києві.

3. Довірче відношення до водіїв

Проводимо діагностику і точно визначаємо, що не в порядку. Ми не обманюємо клієнтів, нав’язуючи їм сплату надуманих несправностей.

4. Людське ставлення

Беремо в роботу машину згідно з записом. Відразу повідомляємо про закінчення робіт. Надаємо зручну зону відпочинку з м’якими меблями та варіантами напоїв.

5. Постійність обслуговування запорука тривалої роботи автомобіля

Ті, хто обслуговується на СТО «Масленка» відповідно до графіка проведення ТО, завжди лишаються задоволеними своєю машиною. У них не буває витертих гальмівних колодок, старого масла, скрипів, шумів і серйозних несправностей.

6. Консультування

Будь-який ремонт готові обґрунтувати. Завжди відкриті до спілкування, надаємо новачкам важливу інформацію щодо догляду за автомобілем.

Телефонуйте в бажаний день згідно із зазначеним на сайті робочим розкладом. Ми чекаємо саме на вас!