Заправка кондиціонера автомобіля

Системи клімат-контролю активно використовуються у приміщеннях та в автомобілях. Налагодити повітря бажаною температури допомагає кондиціонер. Робота приладу заснована на всотуванні зовнішнього повітря, охолодження фреоном і транспортування у салон. Тому важливо підтримувати достатній рівень робочого компоненту і швидко реагувати, коли щось спрацьовує інакше. Також потрібно не забувати замовляти протибактерицидну обробку, яка видалить вогкість, а у салон почне потрапляти свіже і корисне повітря.

Заправка кондиціонера робиться один раз за два-три роки. Але це середні дані, тому коли щось підказує про недоліки в роботі системи охолодження, звернутися за консультацією та перевіркою на СТО не завадить.

Що потрібно перевіряти для гарного стану автокондиціонера

  • Стан радіатора. Його діагностують двічі на рік, перший раз – після морозного періоду, коли сіль, а інші дорожні посипання прилипають на поверхню автомобілю.
  • Стабільний рівень термічного показника у салоні. Якщо не вдається утримувати обрану температуру, слід дізнатися про причину несправності.
  • Коли транспортний засіб добігає першу сотню тисяч км, підшипник шківу після активації компресора може почати шурхотіти. Зламаний підшипник призведе до заміни муфти чи компресора (в нього буде стончена шийка). Також вірогідно ушкодження ременя приводу, адже виникне люфт, тому пересуватися зможете лише переставивши ремінь, щоб не використовувати шків. Але це тільки тимчасове розв`язання проблеми.

Налагодити роботу пристрою

Щоб заправити кондиціонер, слід чітко усвідомлювати, що лізти у зовні безпечний пристрій без знань стосовно його роботи та конструкції досить ризиковано.

Майстер перевіряє, в якому стані зовнішні трубки, надходить повітря у середину машини чи його рух відсутній, виявлені плями маслила на конденсорі чи ні. В залежності від фактичного рівня тиску та знайдених недоліків приймається рішення щодо потреб у діагностиці, заправці, дозаправленні чи загальних дій (тестуванні та поновленню фреону і технічного масла).

Діагностика робиться після чергової заправки, незрозумілих ароматах у салоні (при кондиціонері що працює), у разі дестабілізації температури в середині автомобілю, при виведених з ладу дроселі, радіаторі чи компресорі).

У системі може лишитися повітря, яке зі свого боку впливає на робочий тиск та погіршує відсоток охолодження. Його треба позбутися.

Заправка автокондиціонера (Київ)

За допомогою стенду легко видалити старий фреон, відпрацьоване мастило та поновити холодоагент. В залежності від марки фреону заливають синтетичне або компресорне масло. Якщо в конструкції кондиціонеру є окрема ємність під мастило з адаптером, то допускається його заливка після процесу заправки. За рахунок вакууму деяка частина фреону засмоктується на першому етапі, а якщо цього недостатньо, додається до норми решта.

Варто знати, що надлишок охолоджуючого газу погано впливає на кондиціювання, додаючи зайвий тиск. Наслідком цього стає поява механічних руйнувань елементів, розгерметизації контуру і витікання фреону. Коли влити забагато масла, то виникне затор у капілярному каналі труб.

Наочно скорочена схема виглядає так:

блок1

блок2

блок3

блок4

блок5

У масло іноді додають ультрафіолетовий барвник, який допомагає у майбутньому швидко знайти місце витоку. Коли починається заправка холодоагенту, станція підключається до 2-х портів: з високим та низьким тиском. Ніпелі, що використовують у заправних портах, краще поновити, щоб попередити подальшу можливість витікання фреону.

На СТО «Масленка» клієнтам пропонується послуга «заправка автокондиціонера у Києві». Маючи у наявності професійне обладнання, ми швидко та повноцінне проведемо діагностику, поновлення фреону і масла у кондиціонері. Звертайтеся за зручною адресою, вказаною на сайті.