Оновлювати мастило в АКПП чи ні? Виробники роблять застереження, вказуючи, що при важких умовах експлуатації трансмісійний продукт потрібно міняти після певного пробігу (окремій марці свій термін). Але такі умови створені в кожному великому місті. Затор на дорозі серйозне випробування для будь-якого мотора, а переміщення черепашачим кроком з короткими зупинками тільки шкодить машині.
Хоч це і не моторна олива, куди можуть потрапити продукти згоряння палива, проте частки зносу металевих запчастин, пилові включення сюди потрапляють. Здатність масляного фільтра блокувати проникнення непотрібного сміття з часом знижується: насос працює гірше, масло втрачає свою еластичність. Погіршується функціонування клапанів блоку, регуляторів тиску, датчика визначення швидкості. Робимо висновок: потрібна заміна масла в коробці передач.
Які завдання виконує рідина для АКПП
За вартістю коробка-автомат знаходиться на 2 місці після двигуна, тому її потрібно берегти, приділяючи велику увагу мастилу.
1. Масло забезпечує менш жорстку взаємодію деталей, яким потрібен тонкий прошарок або занурення в цей склад.
2. Керує втягуючими реле соленоїдів на гідроплиті, від чого залежить робота каналів. Це допомагає здійснювати перемикання передач.
3. Нормалізує транспортування крутного моменту на колісну базу, створюючи комфортні умови для переміщення.
4. Забирає зайве тепло, що сприяє нагріванню елементів.
5. Омиває механізми, захоплюючи відходи і очищуючи деталі.
Слідкуйте за станом і рівнем масла
Якщо любите до упору вичавлювати газ на старті, різко міняти швидкості, різко тиснути на гальмівну педаль, круто входити в повороти, машині не позаздриш. Масло міняють через 35 000-50 000 км пробігу. При нормальному режимі переміщення на одному складі мастила їздять 60 000-70 000 км.
Заміна мастила в АКПП (Київ) має сенс, якщо:
– виявлено його низький рівень;
– спостерігається пробуксовування;
– не функціонують режими коробки передач;
– машина не може почати рух, при цьому відчутний поштовх перемикання швидкостей;
– масло втратило початкові характеристики, тому здійснює низький тиск в магістральному каналі.
Обирайте тільки ту продукцію, яка вказана виробником. При втраті документів марку масла уточнюють по металевій табличці під капотом або на сайті виробника масел.
В автоіндустрії пропонують:
– ATF, створені виробниками під різні види АКПП;
– OEM, які робляться на замовлення і проходять багаторазові перевірки на якість і працездатність.
Долив або заміна
Додавання
Якщо орієнтовно взяти 50 000 км для повної заміни масла, то через 20 000 км слід його перевіряти. Процедура передбачає видалення близько 35-40% застарілого складу і доповнення його новим. Разом з рідиною виведеться лише частина забруднень.
Через те, що оригінальний ATF коштує чимало, багато водіїв вважають, що досить розбавити старе масло новим і порядок. Для цього не потрібна тривала промивка та обладнання, послуга буде коштувати дешевше.
Повна заміна
100%-й злив видаляє весь бруд і смоляні налипання. Свіже масло дає нове «життя» для автомобіля: гуркоти припиняються, деталі не перегріваються, знос стає меншим, еластичні показники прокладок покращуються.
В ході процесу зливається старий продукт, потім відкручується піддон, де також можуть бути залишки масла. Чистять магніти та піддон, потім все витирають. Змінюється фільтр, місце монтажу піддону обробляється ацетоном. «Продавлюють» залишки масла шляхом закачування нового аналога.
На СТО «Масленка» виконується часткова та повна заміна масла: ціна невисока. Звертайтеся за послугою по буднім та вихідним дням. Працюємо на правому та лівому березі Дніпра.