Багато водіїв мають уявлення про те, що своєчасна заміна амортизаторів запобігає нещасним випадкам на дорозі. Як саме це відбувається, розглянемо нижче.
Під колесом можна побачити пружину. Її захисна функція заснована на здатності запобігання ударів, що виникають під час провалів в ями та наїзду на підняті шматки дорожнього полотна. Завдання амортизатора знизити амплітуду руху пружини, зменшивши діапазон коливань, щоб після нейтралізації удару кузов перестав розгойдуватися.
Амортизатор відноситься до запчастин, які не виявляють своїх неполадок в одну мить. Водій потроху пристосовується до того, що передня частина машини трохи більше гойдається після нерівних ділянок дороги, а задок при наборі швидкості опускається нижче передбаченого положення. Періодичний звук у нижній частині приписують зношеним гальмівним колодкам, а невелике витікання масла іноді не помічають.
Хочемо повідомити тих, хто вважає, що скидання швидкості залежить лише від елементів гальмівної системи. Насправді важливим є і стан амортизаторів: якщо вони зношені наполовину і більше, то гальмівний шлях збільшується на кілька метрів. Чим закінчиться справа, якщо на такій машині відволіктися і почати зупинятися за 7-10 м до пішохідної «зебри»? Зіткнення з іншим авто або нанесення травм пішоходам неминучі.
Заміна амортизаторів, ціна яких на СТО «Масленка» цілком конкурентоспроможна в порівнянні з іншими техстанціями, відновить здатність авто до комфортного пересування та своєчасного гальмування. Уточнити вартість запчастин і послуги ви зумієте, передзвонивши за вказаними на сайті телефонами.
Передумови, що повідомляють про потребу у заміні амортизаторів
1. Хитання і занос
При скиданні швидкості, а особливо у поворотах, машину починає уводити в бік або вона «клює носом» на зразок пташки, що дрейфує на воді. Потрібно додатково контролювати положення машини на смузі, інакше автомобіль буде їхати під кутом.
2. Биття в кермі
На амортизаторах роблять спеціальне ущільнення на поршні. Коли його товщина зменшується, рідина вже не повністю регулюється клапанами, тому просочується через тонкий ущільнювач. В результаті шток частково втрачає свої функції.
3. Неоднакове стирання шин
Коли колеса не мають достатньо щільного прилягання до дороги, часом машина підстрибує. Це означає що в якийсь момент навантаження на них більше, а в іншій менше. Гума стирається нерівномірно, що негативно позначається на балансуванні та підшипниках маточин. Коли приходить час гальмувати, це робиться набагато гірше, ніж при нових амортизаторах.
4. Пошкодження втулок
Гумометалеві кріплення, що фіксують амортизатори на кузовній частині автомобіля, можуть тріснути, змінити свою конфігурацію. При цьому чутні погрюкування, амортизатори працюють в менш напруженому режимі.
5. Витікання рідини
Наслідком розгерметизації місткості з гідравлічною рідиною буде її витікання. Це виявляється у вигляді мокрого сліду або конденсату на зовнішній частині амортизаторів. Шток перестає функціонувати, а «гасіння» коливань стає нульовим.
Що мається на увазі під словом «заміна»
Амортизатор складається з помпи, поршня, клапанів та трубки. Стійка — це сукупність амортизатора, пружини та що фіксує компоненти.
Крім пари амортизаторів, треба оновити втулки, підшипники стійок, подушки, тому, що всі складові мають майже однаковий термін служби. Пружина перевіряється окремо: треба побачити, як вона поводиться під навантаженням, упевнитися в наявності/відсутності слідів іржі та дізнатися, чи відбувалася її заміна в останні роки (навіть при надмірно акуратному водінні через 100 000 км обов’язково потрібно її поновити).
Щоб зняти та поставити нові амортизатори, необхідні злагоджені дії двох пар рук. Якщо ви не готові експериментувати зі своїм автомобілем, але хотіли б відразу правильно виконати заміну амортизаторів, стійок і інших елементів підвіски, звертайтеся до досвідчених майстрів.
Заміна амортизаторів київським, а також іногороднім водіям пропонується в трьох районах Києва: Оболонському, Подільському та Дарницькому, де розташовані СТО «Масленка». Щоб автомобіль отримав хороші демпферні показники, рекомендуємо міняти запчастини відразу в передній і задній частині машини. Не забуваємо зробити балансування коліс.