Кожен, хто хоч якийсь час водить машину, знає яку головний біль може викликати шум в двигуні. Причини данного явища можуть бути най різноманітнішими, але їх не можна залишати поза увагою – в ідеалі одразу записатись до механіків СТО Масленка, виявити та ліквідувати несправність як можна швидше.
Основні причини сторонніх звуків під капотом
Послідовний шум в двигуні при розгоні – часто це ознака передчасного згорання палива. Характерні удари викликані зіткненням хвиль усередині камери згоряння. Суміш повітря і палива починає горіти раніше, ніж іскра в свічці запалювання, яка генерує магнітну хвилю. Це зіткнення і викликає дивний металевий шум.
Іншою причиною стукоту двигуна при навантаженні може бути втрата натягу ременя ГРМ. Ремінь ГРМ координує відкриття клапанів після колінчастого вала. Падіння напруги в деталі – це одна з найбільш частих причин шуму мотору. Пошкодження може торкнутися і інших частин автомобіля, таких як поршні або клапани, а ремонт часто вимагає великих витрат.
Поломка опор двигуна – ще одна причина, про яку варто знати. Мотор зазвичай підтримується спеціальними подушками, тобто гумовими деталями, які допомагають знизити вібрацію шасі. Різкі стрибки по нерівній дорозі протягом тривалого часу можуть привести до пошкодження цієї частини автомобіля. Крім шуму в двигуні, основною ознакою проблеми є надмірна вібрація, яка ще більше помітна на дорогах з вибоїнами.
Несправність генератору теж часта проблема. Вона характеризується безперервним шумом і супутніми електричними проблемами: важким запуском, включеним індикатором батареї і т. ін. Для діагностики потрібен, перш за все, огляд ременя генератора, який зношується і обривається при тривалому використанні.
Крім уже згаданих причин, існує ще і перегрів мотора автомобіля, або низькооктанове паливо, якому не вистачає міцності для високого ступеня стискання. Слід зазначити, що, якщо автомобіль «задихається», варто перевірити лямбда-зонд – датчик в системі вихлопу, який повідомляє електроніці, яке паливо надходить з бака.
Забруднене паливний фільтр – ще одне поянення того, що стукає двигун на холодну. Паливний фільтр відповідає за фільтрацію бруду, яку насос передає в двигун, запобігаючи порушенню роботи форсунок. Один із симптомів – труднощі при запускові, втрата продуктивності і зміна реакції на натиснення педалі газу.
Ну і одна з найстрашніших проблем для водіїв – це блокування двигуна, викликане перегрівом через відсутність мастила. Зазвичай проблема починається з невеликого шуму, коли деталь збільшує температуру і знижує продуктивність. Якщо відкласти технічне обслуговування, проблема може закінчитися необхідністю капітального ремонту. Найчастіше причиною є недбалість самих водіїв. Тому в ідеалі необхідно слідкувати за терміном заміни мастила, фільтрів і перевіряти рівень охолоджуючої рідини.
Як бачите, дуже важливо вчасно звертати увагу на шум в мотор (будь то стукіт при запуску двигуна чи дзвін при розгоні). Зазвичай це ознака того, що з авто справи не дуже добре, і потрібна максимальна уважність, щоб уникнути більш серйозних пошкоджень. Якщо у вас цокає двигун на холодну чи стали помітні інші прояви несправності – не зволікайте, звертайтесь до спеціалістів СТО «Масленка» вже сьогодні.