Через якийсь час робити розвал-сходження?

Через якийсь час в автомобілі правильно робити розвал-сходження?

Р_блог

Це залежить від того, у кого ви питаєте. Хитрий менеджер в салоні новеньких автомобілів буде запевняти, що ви проїздите пару років, лише потім можете «рівняти колеса». Заповзятливий майстер на СТО, що не відрізняється великою кількістю клієнтів, буде радити робити регулювання передніх й задніх коліс на стенді не менше, ніж раз у 2 або 3 місяці, не цікавлячись, наскільки інтенсивно буде використовуватися автомобіль і залякуючи недосвідченого водія вигаданими страхіттями. З якою періодичністю потрібно заїжджати з цим питанням на техстанцію, ми розглянемо в цій статті.

Коли рекомендовано заводом-виготовлювачем робити розвал / сходження

1. У разі купівлі нового автомобіля. Виробник розраховує на те, що в салоні повинні повністю підготувати машину. Тому встановлює середні показники розвалу, сходження і кастору, думаючи, що перевірка кутів установки коліс буде зроблена після продажу авто. Але безпосередньо продавці не сильно переймаються цим, особливо в тих місцях, де це непомітно (колеса, днище). Хіба що добре вони роблять підготовку для машин «преміум-класу». Іншим покупцям доводиться самостійно розв’язувати питання по доведенню транспортного засобу до повністю готового стану своїм коштом.

2. Добре стирається протектор. «Лиса» гума має слабкий контакт внаслідок відцентрової сили, яка вигинає серединну частину колеса назовні. Плюс додається ефект ковзання при мокрому покритті.

3. Виникали наїзди на бровку, з розмаху авто потрапляло на «дорожнього поліцейського», колеса при гальмуванні стикалися з бордюром.

4. Машина їде рівно лише після того, як покрутити кермове колесо.

5. Автомобіль при вільному кермі «пливе» в одну зі сторін. Якщо виключити нерівномірність в накачуванні коліс, інший малюнок на протекторі, неоднаковий діаметр, різний знос, то справа стосується балансування. Вам обов’язково знадобиться автотранспортна майстерня.

6. Після завершення повороту кермо, відпущене для самостійного повернення в попереднє положення, лише трохи змінює своє положення, проте ще йому далеко до нейтралі.

7. Пробіг перевищує 15 000-20 000 км. Порівняйте рекомендоване значення з інструкцією по експлуатації автомобіля. Для деяких марок допускається проходження 30 000 км шляху.

8. Заміна амортизаторів, кульових, сайлентблоков і інших деталей підвіски.

9. Регулярне переміщення машини по бездоріжжю, часто з перевищенням вантажопідйомності транспортного засобу.

10. Свист покришок при виконанні повороту.

При сезонної зміни коліс рекомендується зробити перевірку показників балансування. Іноді вона може бути нормальною, тому не обов’язково звертатися за коригуванням до розвальщиків.

Сход-розвал 3D

Навіть ті, хто вважає за краще по-старому перевіряти стан коліс за допомогою дзеркал, не заперечують зручності на стенді з тривимірною діагностикою. Вона виграє і серед оптичних, інфрачервоних і лазерних аналогів, через те, що забезпечує виняткову точність вимірів при значній швидкості виконання роботи. Значення лінійних показників вдається вимірювати з похибкою до 1 мм. Вся інформація передається на екран комп’ютера, забезпечуючи швидку взаємодію працівника і повідомляю чого пристрою. Крім того, що ви зумієте зробити розвал-схождення коліс в Києві, стенд допоможе здійснити діагностику ходової системи автомобіля.

Важливо, щоб всі шини були однаково накачані, що виключає невидимий оку перекіс автомобіля і зміщення програми навантаження на пари, що обертаються при русі. Усувається биття в колесах.

Перевіряються люфти та інші зміни в ходовій, що заважають виконати якісну перевірку. Якщо виявлені серйозні порушення, а ситуацію можна змінити шляхом заміни деталей, про це повідомляють власника авто.

На колесах фіксують мішені з камерами, які заміряють фактичні показники кутів сходження-розвалу і значення кастору. Інформація передається на монітор, дивлячись на який майстер виконує необхідні перетворення в автомобілі. Виставляються значення згідно з нормативними параметрами, зазначеним виробником для кожної моделі. Обирайте, щоб зробити розвал схождення, лівий берег, якщо ви мешкаєте саме в цій частині столиці.

Якщо зовсім недавно придбали авто, випущене у 2019-2020 роках, то балансування робиться тільки після зіткнення з бровкою при ударі значної сили або заміні елементів підвіски.

Тим, хто вибрав для себе автомобіль з пробігом, радимо використовувати 3D-стенд для з’ясування фактичного стану підвіски та перевірки автомобіля на предмет наявності попередніх аварій.

Автосервіс поруч це чудова нагода для кожного власника авто приділити увагу своєму транспортному засобу у вільний час. За добу ми приймаємо до 25 легкових машин від водіїв, які попередньо записалися по телефону.