Заміна та ремонт рульової рейки

Кермовий (стерновий) редуктор, що більш відомий, як рейка, створює зв’язок між кермом і колесами та допомагає швидко виконувати маневри. Коли з цією деталлю виникають неприємності, це відчувається водієм одразу, адже доводиться обертати кермо, докладати сили. Якщо в автомобілі встановлений гідропідсилювач, в зоні його знаходження з’являються сторонні звуки та може частково витікати олива. Досвідчені водії у процесі користування кермом визначають появу люфту, якого раніше не було.

Нескладності в функціонуванні виникають у випадках значного зносу елементів, коли потрібна заміна рульової рейки.

Що обрати: ремонт чи встановлення нової запчастини

По-перше, потрібно знати, що саме потребує втручання. Для цього автомобіль розміщують на підіймач, щоб зробити діагностику. Коли виною стороннього шуму дійсно є рейка, її знімають з машини та направляють на очищення, щоб побачити фактичний стан деталі. Вона проходить стадію миття, обробки на піскоструминному агрегаті.

Далі рейка проходить стадію діагностики. На стенді до неї приєднують шланги, відтворюючи реальну картину течії робочої рідини. Фахівець перевіряє відсутність витоку, заміряє тиск у системі, щоб перевірити стан клапану.

Якщо зроблений висновок відносно поновлення усіх елементів рейки, пропонується 2 методи вирішення задачі:

– придбати нову деталь. Буває, що грошей у замовника вистачає, а без автомобіля можна деякий час обійтися. Тоді замовник обирає варіант заміни на аналог від виробника. Тим, хто бажає заощадити, пропонують аналог, причому від може бути від автомобіля не цієї марки або виготовлений заводом, що працює з іншими брендами. Якщо робиться заміна рейки, ціна на оригінал буде вище.

– відремонтувати запчастину, що стояла на авто. Якість роботи залежить від того, наскільки професійно з нею попрацюють. Але дізнатися про це вдасться тільки пізніше. Як рульова рейка поводитися після закінчення гарантійного терміну, що надається СТО – ніхто заздалегідь не скаже.

Звертається увага на складові

· Шток. Він виходить з ладу найчастіше. Відбувається знос кільця ущільнювача поршня, бічні втулки, деформація зубців, пошкодження робочої площини штоку. Якщо шліфування поверхні ще можна замовити, то нарізку зубців після наплавлення виконувати дуже складно і нерентабельно. Тому у 95% випадків шток замінюють новим.

· Якщо маєте сучасний автомобіль з гідропідсилювачем, а майстер побачив пошкодження корпусу рейки, готуйтеся до значних витрат.

· Корозія здатна псувати усі металеві елементи. Залізо пошкоджується конденсуючи продуктом, на нього налипає бруд, зубці вкриваються прошарком нальоту. Кородування валу призводить до того, що рейка починає текти. Якщо гумові кожухи починають пропускати у середину вологу або втрачають цілісність, їх поновлюють.

· Тим, хто полюбляє їздити на межі обертів, нагадуємо: ваші дії створюють підвищений тиск. Клапан не встигає впоратися з оливою, тому насос перегрівається. При обережному експлуатуванні автомобілю періодично замінюються гумові частини та сальники.

· Знос стінок картеру розподілювача відбувається в рейках з гідропідсилювачем. Винуватцями стають частинки металу, бо вони потрапляють у рідину, що переміщується, і здійснюють механічне тертя по поверхні картеру.

· В рейках з ГПР можуть некоректно працювати датчики швидкості, крутного моменту, кута повороту коліс. А це відбувається при порушенні стану підвіски, нестабільному функціонуванні двигуна.

Заміна рульової рейки (Київ) якісно виконується у мережі СТО «Масленка». Виконуємо заміну запчастин та надаємо корисні рекомендації відносно довготривалого збереження рульової рейки у робочому стані.