Відрегулювати клапана у Києві

Через впускні клапани в циліндри подається пальне, змішане з порцією кисню. Координує процес распредвал, впливаючи на штовхачі або керуючи роботою клапанів через коромисло. Свічка запалювання підпалює суміш, яка після розігріву збільшується в об’ємі і рухає поршень назад, трансформуючи енергію тепла в механічну дію. Через відкриті випускні клапани відпрацювання надходить у вихлопну трубу.

Чому потрібна регулювання клапанів і коли її робити

Нагрівання матеріалу мотора призводить до теплового розширення. Аналогічний процес відбувається і з клапаном. Тепловий зазор «згладжує» це розширення. Через час у вітчизняних машинах зазор зростає, втрачається налаштований контакт коромисла (кулачка) з клапаном. Це призводить до швидкого псування робочих елементів, а зовні проявляється, як посилений шум в моторі. В іномарках процес відбувається інакше: тепловий зазор зменшується, а підсумком є ​​прогорание клапанів і зниження силового фактора руху. Тому для кожного автомобіля встановлений кілометраж, після якого потрібно звертатися на СТО для регулювання зазорів.

Регулювання клапанів виконується при різних пробігах і залежить від виду мотора, манери пересування по дорогах, характеристик використовуваного палива, наявності газобалонного обладнання. Налаштування може виконуватися як після 30 000 пробігу, так і після 100 000 шляху.

Які симптоми насторожують

Виявивши такі збої, не забудьте відвідати СТО:

– складності при запуску мотора в холодному і нагрітому стані;

– ідентифікація троение движка на знижених передачах або холостому ходу;

– нерівномірний спосіб пересування на автомобілі, що відрізняється різким стартом і швидким скиданням швидкостей;

– «ненажерливість» машини до проведення діагностики;

– простріли, спрямовані в колектор або глушник:

– незрозуміле падіння потужності на швидкості;

установка газобалонного обладнання.

Сучасні авто

В сучасних транспортних засобах передбачені гидрокомпенсатори. Ці пристрої самостійно, в автоматичному режимі налаштовують зазори між клапанами, не вимагаючи відвідування автосервісу. Гідрокомпенсатор здатний за допомогою пружини підлаштовуватися під технічні характеристики автомобіля, змінюючи свою довжину в залежності від розміру зазору.

Якщо у вас машина постарше і в її конструкції не передбачено наявність цієї важливої ​​деталі, тоді буде потрібно перевірка теплових зазорів клапанів і ручне коректування. Троение мотора небезпечно: компресія в циліндрах може різко зменшитися або зовсім зникнути.

Як здійснюється регулювання теплових зазорів

Температура мотора не повинна перевищувати 30 ˚. Щоб отримати закриті клапани, треба виставити розподільні вали по мітках, а поршень поставити в верхню точку стиснення. Щупом змиритися розмір між кулачком (коромислом) і краєм клапана.

Регулювання виконується поворотом гвинтових частин коромисла або регулювальним болтом. Контргайка послаблюється, виставляє потрібний зазор, потім ця гайка щупом підкручує до положення міцної фіксації. Завершивши операцію, робиться фінальна перевірка теплових зазорів клапанів.

Якщо щуп у вільний простір проходить вільно або дуже складно, всі дії треба повторити спочатку. Регулювання клапанів робиться на кожному циліндрі.

По завершенні коригувальних дій майстер на слух перевіряє, як працює мотор на різних швидкісних режимах. Після ремонту головки потрібно, щоб клапани добре притерлися. Якщо вони розбиті на кінцевих ділянках або втулкові зазори більше, ніж допускається, запчастини треба поміняти.

Результат роботи

Правильне виставлення зазорів сприяє нормалізації їх розмірів в межах мінімальних значень. Це дозволяє якісно регулювати газорозподільні фази і збільшувати тривалість експлуатації запчастин. Прогрів мотора потрібно виконувати на середніх оборотах, щоб попередити значні ударні впливи на торцеві частини клапанів.

Нескладна на вигляд процедура регулювання теплових зазорів вимагає уважності, зосередженості і відпрацьованих навичок. Самостійне втручання в конструкцію автомобіля може погіршити ситуацію, яка приведе в підсумку до значних фінансових витрат на ремонт клапанів і інших деталей.

Хочемо зазначити, що впускні клапани, на які потрапляє зовнішнє повітря, менше схильні до псування від перегріву металу. У випускних аналогах основне навантаження отримує сідло деталі. При відсутності теплового зазору значні пошкодження отримують напрямна втулка і сам клапан.

Зверніть увагу

Якщо зазор більше необхідного, кулак распредвала буде не натискати на клапан, а просто стукати по його поверхні. Наслідки такі: відкол торця клапана, расклёпиваніе деталей, що не припиняється шум роботи двигуна. Порушення функціонування газорозподільних фаз призведе до смаленим потужності автомобіля (на 30-50%).

При значно зменшеному зазорі клапани до кінця не відкриються. Частина газу буде залишатися в камері згоряння, що теж негативно позначиться на потужності транспортного засобу. У клапанів почне відбуватися перегорання тарілок. Малий зазор – прямий шлях до нестачі компресії, збільшення навантаження на привід ГРМ, нещільного прилягання тарілок в потрібних місцях.

Куди можна терміново приїхати

Щоб професійно виконати перевірку теплових зазорів клапанів і їх подальшу регулювання, звертайтеся в мережу СТО «Масленка». Ми маємо 3 автосервісу в Києві: правий берег Дніпра (Оболонь, Поділ), лівий берег (Позняки).

Спочатку проводиться діагностика, що показує взаємозв’язок між симптомами і причинами неполадок. Потім майстер автосервісу оцінює ситуацію і пропонує оптимальне за вартістю і технічного втручання рішення. Він попутно пояснює клієнту, які деталі можна відновити, а що точно слід оновити.

Регулювання клапанів здійснюється відповідно до рекомендацій виробника і з урахуванням фактичного стану автомобіля. На СТО «Масленка» вас чекають досвідчені мотористи, що виробляють роботу в повному обсязі, з великою відповідальністю і у встановлені терміни.

Запис на діагностику і регулювання клапанів в автосервісі «Масленка» відбувається по телефону.