Ремонт ходової у Києві

Міцний на вигляд автомобіль через кілька тисяч кілометрів шляху потребує проведення діагностики та ремонту. Якщо машина придбана з пробігом, то взагалі на неї не можна сідати без виконання деяких технічних моментів. Ремонт ходової київські СТО рекомендують виконувати без затримки, згідно з вказаними термінами експлуатації авто або при раптовому виявленні деяких симптомів, на які вкажемо далі.

Затримки на дорозі у результаті «пробки», переїзд через колії, «лежачих поліцейських», ями на дорогах сприяють прискореному зносу деталей ходової. Переміщення позаміськими шляхами також негативно позначається на стані авто. Кожен з водіїв це усвідомлює, проте не завжди поспішає до СТО, щоб отримати кваліфіковану допомогу.

Щоденно виконуючи ремонт ходової частини в Києві, ми неодноразово стикалися з наслідками гаражних ремонтів, коли доводилося не просто замінювати деталь, що вийшла з ладу, а ремонтувати цілий вузол. Тому попереджаємо:власне або непрофесійне втручання у конструкцію авто призводить надалі до збільшених витрат!

З чого складається ходова

До цієї системи входять кузовна рама, балки, підвіски, ресори, стабілізатори, амортизатори, колеса.

Підвіска приймає на себе удари, нівелюючи стрибки машини, забезпечуючи взаємодію коліс та приводу.

Ресорно-амортизаційна конструкція знадобиться для кооперування рами та ходової частини машини. Амортизатори згладжують розкачування авто (адже підвіска хитається при русі), а ресори зменшують вертикальні коливання автівки.

Стабілізатор поперечини контролює стан транспортного засобу на етапі повороту, утримуючи його від заносів.

На початковій стадії ремонту потрібно зробити діагностику на сучасному обладнанні, щоб одразу побачити всі недоліки в ходовій. Дещо потрібно заміряти приладами, а інше помітно при зоровому огляді.

Здійснюючи пошук по фразі «ремонт ходової Київ недорого», обов’язково зателефонуйте до обраної техстанції, щоб перевірити реальність вказаних цін. А якщо не хочете цим займатися, приїжджайте до СТО «Масленка», які розташовані на Оболоні, Подолі та Позняках.

Чому стан ходової настільки важливий

Спостерігаючи за кількістю звернень протягом року, вдалося зробити висновок: кожен сьомий водій приїжджає з проблемою неполадок у ходовій системі автівки. Вигинаються балки поздовжні й поперечні, отримуючи тріщини, а місця з’єднань розхитуються і стають недостатньо міцними.

Балка може скрутитися, а шкворені, підшипники, втулкові елементи при кожному пересування машини зношуються. Під час активної їзди ламаються пружини, стають непридатними для користування ресори, змінює конфігурацію обід. Колеса, які є посередниками між корпусом машини й дорогою, отримують максимальний тиск зверху та знизу. Шини починають прискорено стиратися, а коли виникають несправності з розвалом/сходженням, то вони псуються з певних боків. Зростає опір коченню коліс, який автоматично викликає збільшення паливних витрат та погіршення у керуванні автомобілем.

Своєчасний ремонт ходової (Київ) забезпечить якісне пересування на автомобілі на складних столичних маршрутах.

Перші небезпечні «дзвоники»

Як визначити, що з ходовою щось сталося? Перерахуємо вірогідні симптоми неполадок.

1. Коли робите частковий чи повний розворот, відчуваєте, що машина хитається, а руль в цей час може пригальмовувати при поверненні до вихідного положення.

2. Машина мимовільно з’їжджає у лівий чи правий бік.

3. Чути зайві стуки під час руху.

4. «Співучість» амортизаторів або витікання з них рідини.

5. Машина безперервно розгойдується при русі.

«Не збирайте» симптоми до купи, відкладаючи перевірку на СТО. Якщо був ідентифікований хоча б один з перерахованих показників, відправляйтесь на ремонт ходової до київського СТО «Масленка».