Якщо двигун автомобіля сильно димить, це безперечно не нормально. Причин на те може бути декілька, і аби мінімізувати затрати на майбутній ремонт варто якнайшвидше виявити та ліквідувати несправність. Навіть колір диму може підказувати водієві де саме шукати проблему. Він може бути від густого чорного, до білого, сизого й навіть блакитного. Ви знаєте, про що може сигналізувати коли машина димить білим димом? Тоді наступна інформація буде для вас корисною.
Про що говорить білий вихлоп автомобіля
Якщо двигун автомобіля сильно димить на холодну (одразу після пуску), це нормально. Причина – вода, що сконденсована в вихлопі, і яка зібралася після довгої стоянки транспортного засобу. Однак, через деякий час надмірний дим повинен припинитися. Якщо білий дим з вихлопної продовжує йти після прогріву автівки – це може вказувати на серйозну проблему.
Перш за все зверніть свою увагу на колір диму. Одна несправність зазвичай сигналізує густим білим димом, інша – синім, а третя – чорним. Звичайно, все залежить від конкретного випадку й багатьох супутніх факторів, але основні причини має знати кожен.
Переважно білий колір
Вас непокоїть чому димить дизель? Якщо дим з вихлопної труби густий й має переважно білий колір, це може вказувати на потрапляння охолоджувальної рідини в вихлопну систему. Найчастіше це може статися через пошкоджену прокладку головки блоку циліндрів або, що ще гірше, через тріснуту головку двигуна. Зазвичай це відбувається через камеру згоряння, в яку проникає холодоагент, де він згоряє, а потім виходить через вихлоп. Загалом, потрапляння охолоджувальної рідини в циліндри двигуна може привести тільки до пошкодження шатунів (тобто при попаданні всередину води в великих кількостях).
Однак охолоджуюча рідина також може потрапляти в вихлопні гази через пористий охолоджувач в системі рециркуляції вихлопних газів. Або, коли мова йде про сучасні двигуни, в разі пошкодження охолоджуваних випускних колекторів, які направляються в головку блоку циліндрів і призначені для підтримки температури димових газів на такому рівні, що немає необхідності в додатковому охолодженні первинного контуру.
На нашому СТО «Масленка» ціна на діагностику дизельного двигуна максимально демократична, тому не варто відкладати візит до автосервісу й наражати свій транспортний засіб на ризик серйозної поломки.
Переважно синій колір
Особливої уваги заслуговують старі автомобілі з великим пробігом. Якщо ви помітили, що димить двигун при навантаженні і з вихлопної труби йде блакитний дим, то, швидше за все, моторне мастило перегоріло, а його рівень впав до критичного показника. Загалом, кожен двигун споживає певну кількість мастила. Якщо двигун витрачає, скажімо, один літр на 10 000 км, то це не викличе синій колір диму. А якщо ви помітили синій вихлоп, то витрати мастила надто великі, або ж воно потрапило в камеру згоряння через пошкоджену прокладку ГБЦ.
Чорний колір диму
Чорний дим завжди асоціювався з дизельними двигунами. Зазвичай він помітний при несправності паливної системи (наприклад, погано герметизована або пошкоджена форсунка). Також причина появи чорного диму в дизельному двигуні полягає в тому, що не все паливо в циліндрі згорає. Якщо сучасний транспортний засіб (дизель) оснащено якісним фільтром сажі, він взагалі не повинен диміти і чорний колір вихлопу – то є серйозна проблема.
Якщо вам потрібен ремонт дизельних двигунів в Києві не варто самостійно витрачати час на пошуки несправності. Довіртесь нашим спеціалістам і вони допоможуть вирішити проблему швидко, якісно та з гарантією.