Заміна оливи в МКПП

Масло в МККП використовується з метою зниження ступеня зносу деталей, підвищення терміну служби самóй коробки передач, запобігання виходу з ладу трансмісії. Якщо масло в порядку, то після завершення їзди воно залишає плівку на робочих механізмах. Відпрацювання стікає в піддон, а елементи залишаються незахищеними.

Заміна здійснюється при втраті початкових характеристик і забрудненні металевою стружкою. Її бажано проводити не в зимовий час (крім термінових випадків), щоб агрегат краще прогрівався.

Процес заміни

Мастильна рідина буде більш текучої, коли автомобіль проїде з десяток кілометрів: це полегшить процес її видалення.

  1. Машину піднімають на висоту – для цих цілей підійде підйомник, естакада.

  2. Знімають зливну пробку в картері, повністю зливають старий склад. Перед закриванням отвори слід поставити невикористане кільце ущільнювача.

  3. Вводять в наливний отвір нову порцію мастила до кордону нижньої кромки. Перевірка достатності затоки здійснюється після відкручування контрольного болта: при наявності повільно з’являються крапель рідкого мастила все зроблено правильно і продукт використаний в достатній кількості.

У необслуговуваних марках автомобілів зливного отвору немає. У такому випадку знадобиться на час демонтувати піддон МККП і по завершенні процесу змінити на ньому прокладку.

Коробка передач попередньо промивається, коли зливається відпрацювання.

Вибір нового продукту

У «механіці» функції масла обмежуються мастилом, однак це не дає приводу вливати все, що потрапило під руку. У «автоматі» воно не тільки забезпечує якісну роботу деталей, але і прибирає дрібних металеві частинки, що з’являються при обертанні шестерень, а також запобігає перегріванню гідротрансформатора. Щоб не сталося заїдання в роботі, руйнування обертових елементів, задирів в основний передачі і затоці маслом МККП, слід в певний час приїжджати на СТО за оновленням робочої рідини в коробці і вузлі редуктора.

  1. Для легкових авто «з віком» рекомендований трансмісійний продукт з мінеральним складом. Воно не має функції самоочищення, тому змінюється після 35-40тисяч чергового пробігу.

  2. У машини середньої цінової категорії з переднім приводом заливають синтетичний аналог з декількома присадками. У ньому є компоненти, що відповідають за очищення мастила, тому допускається до 50 тис. Км пробігу до вливання свіжого аналога.

  3. Елітні автомобілі функціонують на синтетичній основі з продуманим комплексом присадок. Змінювати склад рекомендується після 70 тис. Пройденого шляху.

Доведено, що у задньопривідних транспортних засобів воно менше піддається старінню в порівнянні з передньопривідними і повноприводними транспортними засобами.

Термінові випадки

При правильній їзді, що складається з плавного перемикання і грамотного вибору передач, відсутність пробуксовок, мастильний продукт змінюється в зазначені техпаспорті терміни. Однак відбуваються і інші ситуації.

  • При виборі швидкісного режиму руху та постійно навантаженому авто мастильний склад доведеться міняти раніше.

  • Придбання автомобіля з пробігом вимагає мудрості від покупця. Рідко хто запитає у продавця, чим саме він користувався, і чи давно проводилася заміна. Щоб уникнути змішування різних марок, а також використання відпрацювання слід прибрати наявний варіант і замінити його новим.

  • Ремонт коробки тягне за собою зміну робочих рідин.

  • При тугому ході ручки, заїдання в ході перемикання передач, незвичайних шумах, потріскуванні в області переключающей ручки слід звернутися до співробітників СТО і виконати заливку нового складу.

У разі появи під машиною в період відсутності руху жирних плям потрібно невідкладно зробити діагностику МККП для з’ясування причин витоку мастильного матеріалу.

Заміна масла на СТО

Відносна легкість процедури і можливість заїхати на естакаду призводить до того, що досвідчені водії вибирають самостійну заміну продукту. Професійний підхід має на увазі вибір ручної або апаратної заливки, можливість визначення зміни температури масла в трансмісії. Це дозволяє розігріти коробку до необхідних термічних показників, щоб вдалося точно зазначити рівень заливки змащуючого компонента.

Рекомендовано робити разом з цією послугою:
діагностика ходової частини автомобіля.